Reklamačný poriadok
Predávajúci: obch. meno: Daniela Ceselčík sídlo: Južná trieda 1581/8, 04001 Košice-Juh
Prevádkareň: Alžbetina 31,Košice,04001
IČO: 46205241
DIČ: 1084095595
1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:
názov a adresa prevádzky: Daniela Ceselčík , Alžbetina 31, Košice, 04001
reklamácie vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Daniela Ceselčík 0911161712
3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :
a) záručná reklamácia
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezchybnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.
b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi Daniela Ceselčík
5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
5. Zvláštne ustanovenia o zodpovednosti za vadu vlasov:
Pokiaľ ste zakúpili vlasy, uplatnia sa prednostne tieto ustanovenia:
5.1. V prípade zakúpenia vlasov sa naša záručná doba vzťahuje aj na strapatenie vlasov.
Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.
5.2. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.
5.3. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, počas ktorej je možné vec použiť, trvá záručná doba do takého dátumu. Vezmite na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z ich povahy.
5.4. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.
5.5. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebenie tovaru spôsobené jeho
obvyklým užívaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby.
5.5. O vadu tovaru - vlasov sa nejedná najmä v prípade, že:
- · vlasy ste chemicky upravili – farbením, melírovaní či inou chemickou úpravou vlasov;
- · vlasy sú vami odstrihnuté či inak technologicky upravené;
- · došlo k zmene pôvodného tvaru alebo farby vlasov pôsobením rôznych vonkajších javov (napr. umývaním, česaním, žehlením a pod.);
- · použili ste nesprávny postup pri starostlivosti o vlasy, ktorý je v rozpore s nami odporúčanou starostlivosťou;
- · došlo k poškodeniu vlasov neodbornou manipuláciou alebo úpravou vlasov treťou stranou;
- · nie je vlasom venovaná náležitá starostlivosť a tým dochádza k bežnému vysušovaniu;
- · u odfarbovaných vlasov dochádza k ulamovaniu koncov;
- · dochádza k vypadávaniu a vyčesávaniu vlasov zo spojov (vplyvom nevhodnej aplikácie).
6. Ako postupovať pri reklamácii?
6.1. Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu (vadu tovaru) u predávajúceho bez zbytočného odkladu po zistení vady. Po uplatnení reklamácie je kupujúci povinný vadný tovar predávajúcemu obratom zaslať alebo osobne doručiť; tým sa rozumie, že kupujúci musí vadný tovar odoslať či osobne doručiť predávajúcemu v lehote niekoľkých dní (najlepšie do 7 dní).
6.2. Reklamáciu u nás môže uplatniť iba kupujúci, nie tretia osoba, ktorá u kupujúceho tovaru následne zakúpila.
6.3. Reklamácie prijímame na adrese prevádzky.
Pokiaľ máte záujem o opravu veci, a v potvrdení o trvaní práv z vadného plnenia (záručnom liste) je uvedená osoba určená na opravu, ste povinní uplatniť reklamáciu u tejto osoby. Túto povinnosť máte iba v prípade, že sa táto osoba nachádza na rovnakom mieste ako my alebo na mieste k vám bližším..
6.4. Odporúčaný postup pri reklamácii:
- · pre rýchlejšie vybavenie nás o reklamácii môžete vopred informovať telefonicky, e-mailom či písomne;
- · zároveň je vhodné nás informovať o tom, aké právo z vadného plnenia ste si zvolili, teda či máte v súlade s týmto reklamačným poriadkom záujem o zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru, opravu
- veci, vrátenie peňazí, poprípade ďalšie práva v súlade s týmto reklamačným poriadkom a občianskym zákonníkom;
- · reklamovaný tovar nám doručte spolu s uplatnením reklamácie alebo následne (inak ako na dobierku, ktorú nepreberáme) na adresu sídla (príp. na adresu osoby určenej na opravu), pričom pri zasielaní odporúčame zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu;
- · V niektorých prípadoch nie je nutné, aby ste nám zasielali chybný tovar späť, ak je možné vadu preukázať iným spôsobom (napr. prostredníctvom fotografie či videa, z ktorých bude tvrdená vada tovaru rozoznateľná). V prípade, že budete žiadať vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy), musí byť vadný tovar vrátený vždy (ak nebude v konkrétnom prípade dohodnutý medzi vami a nami inak).
7. Reklamácia služby (farbenie vlasov, účes)
7.1 Klient je pred každým zákrokom podrobne informovaný o zvolenom postupe, použitých produktoch a následnej starostlivosti o vlasy. Je mu vysvetlený význam dodržiavania odporúčaní pre domácu starostlivosť a možné dôsledky ich porušenia. Klient je tiež upozornený, že chemicky ošetrené vlasy vyžadujú špeciálnu starostlivosť v prvých dňoch po zákroku a že salón poskytuje bezplatné ošetrenie po 4 dňoch. Reklamácie, ktoré nie sú nahlásené písomne do 5 dní na email: [email protected] a klient ak sa nepríde ukázať do 24 hod. na miesto kde bol úkon vykonaný tak reklamácie nebudú uznané!